Ingen återträff

Snart går anmälningstiden för nians klassåterträff ut. Men jag ska inte gå. Vi har betsämt oss nu, jag och ett par kompisar. Ingen av oss känner sig direkt lockad av det och jag kan ju inte påstå att det var min favoritklass genom åren. Så vi tänkte att det är roligare att träffas själva och hitta på något skoj, laga mat, spela spel... Dessutom är det ju inte gratis och de pengarna kan man lägga på något roligare. Men jag är trots allt lite nyfiken på vilka från vår klass som kommer gå. Nåja, beslutet känns bra. Kommer det däremot en gymnasieåterträff framöver går vi. Det är skillnad på klass och klass. ;)
Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja det är skillnad på klass och klass:-) Jag ska gå men hade också föredragit en gymnasie-reunion:-)

Postat av: caroline

jag går inte heller hänger gärna på om ni ska ses någon gång i ulricehamn, jag kommer ned helgen om ca 1 vecka t.ex.

2010-09-15 @ 14:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback