Veckan som gått

Det är dåligt med uppdateringar här nu. Inspirationen tryter helt enkelt. Men vad har hänt sen sist...

Jag har kommit in i en shoppingperiod, så i tisdags hoppade jag in på Lindex och kom ut med bland annat kläderna på bilden. Håret är även mörkare igen efter att ha haft en ljusare slingperiod under vår/sommar. Thomas kommentar när han kom hem och såg det: "Och hur fan ser du ut?" :P

Nya kläder.

I lördags var det kvartersfest med tema kräftskiva. Trevlig tillställning. Dock regnigt och jäkligt kallt. Fick sova med både tjocka sockar och sängöverkastet ovanför täcket den natten.

Just nu springer det runt en rörmockare i alla lägenheter för att byta ut läckande kranar och jag behöver gå på toa! Men jag får väl knipa igen tills han är klar. Orka sitta där om han kommer inspringandes igen liksom.

Vi har äntligen fått parkeringrutor på vår parkering, så nu slipper man oroa sig för att det inte ska finnas någon plats ledig. Folk kan inte parkera utan linjer att följa! 

Vi tittar även runt på lite resor framöver. Får se vad det blir, men just nu är vi inne på att spara ihop till en lite längre tripp.

Nu ska jag ringa broder och se om han vill ha sällskap.
Ciao!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Nä men... sååååå får han väl inte säga!:-). Milda makter - trodde jag fostrat honom bättre än så :-)

2010-09-02 @ 13:07:32
Postat av: caroline

härlig tapet =)

2010-09-06 @ 12:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback