Thomas på vattenskidor

Thomas första tur med vattenskidor. Jag vågade inte testa, mesig i vatten som jag är, och höll mig bakom kameran istället. Var ju tvungen att föreviga detta ögonblick. :) Många skratt blev det. :D

Det var lite kallt i början...

Thomas på vattenskidor

Det gällde att ha tungan rätt i mun...eller utanför...

Thomas på vattenskidor

Annars slutade det så här...

Thomas på vattenskidor

Ja, det är faktiskt Thomas där bakom vattensprutet...han lyckades tillslut få upp rumpan från vattenytan. :)

Thomas på vattenskidor

YEAH!!!

Thomas på vattenskidor

Helt slut i benen och behövde hjälp för att ta sig upp i båten igen...

Thomas på vattenskidor

Men roligt hade han. :)

Thomas på vattenskidor

I morgon bjuder jag på bilder från Ottilias åk. :)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Underbara bilder!!!! Tack Therese. Han ser ut att ha vansinnigt kul.

Postat av: Ottilia

Du behöver inte lägga ut bilderna på mig. Räcker med att du skickar dem till mig.

2011-08-05 @ 15:09:09
Postat av: Therese

Ha! Det tror du va? :P

2011-08-05 @ 16:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback