Det lider mot jul

Den mest hektiska jobbveckan på hela året är här, men inte mig emot. Jag får jobba lite mer och det behövs verkligen. Så idag ska jag ägna min lediga dag åt att just jobba. Ända till 20.15 och efter det ska jag titta in hos Ottilia på lite glögg och pepparkakor. Sen blir det nog inte mycket mer än sängen innan jag ska upp och jobba igen.

Ååh, vad jag längtar till lördag. Jag älskar julafton. Det är så mysigt. :)

Igår blev förresten den där turen till mormor av. Hon hade gjort det så julfint hemma och vi blev självklart bjudna på de obligatoriska kakorna. ;) Det var värsta winter wonderland i Dalstorp med snö på träden och allt. Mys!
Kommentarer
Postat av: INGRID

Hallå, har du inte fattat att Dalstorp alltid är ett wonderland? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback