Julbord nummer två

Igår var det dags för årets andra julbord, men i betydligt mindre skala än i lördags då hela jobbet var på Åhaga i Borås och skakade loss till Magnus Bäcklund, Emil Gullham och co. Den här gången var det bara ckarkgänget som träffades hemma hos närmsta chefen för lite god mat och prat. Mumsigt! Men nu blir det ingen mer julmat innan jul för min del. Inte vad jag vet i alla fall. Idag väger jag upp det med pizza till lunch med mamma och Andreas.

I eftermiddag blir det ett besök i Borås hos Maria och tvillingarna. Har inte sett de små liven sen i februari så de är egentligen inte så små längre. Tänk att de redan har hunnit fylla ett år. Helt sjukt vad tiden går fort.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Gott med julbord. Själv har jag inte varit på nåt alls i år. Jag längtar verkligen efter en traditionell jultallrik med alla tillbehör. Tänk, idag är det bara två veckor till julafton :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback