Deltävling 4, Malmö

Melody Club - The Hunter Extremt jobbiga, blinkande lampor. Låten, inte så värst imponerande.
Julia Alvgard - Better or Worse Inget vinnarmaterial, men jag gillar den.
Lasse Stefanz - En blick och nånting händer Nä, fy tusan.
Linda Pritchard - Alive Njae, jag vet inte. Jag tycker hon har lite för hög, ljus röst, annars kanske låten hade funkat. I en lägre tonart. Med en annan artist.
Anders Fernette - Run Hade förväntat mig mer av en låtskrivare som Desmond Child. Jag skulle vilja höra hur Celine Dion hade gjort låten. Ingen hit med Fernette.
Linda Bengtzing - E det fel på mej En typisk Bengtzinglåt. En schlagerdänga som kommer gå hem hos många. Farten är det inget fel på. Radioplåga? Oja! Påminnde hon inte lite om Lena PH utseendemässigt ikväll?
Nicke Borg - Leaving home Har han alltid haft en sån håller-för-näsan-röst? Låten gillar jag, rösten sådär.
Love Generation - Dance Alone Finalmatarial. RedOne, han kan. Men så himla WOW som tidningarna skrivit, vet jag inte om jag tycker att den är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback