110101

Första januari och julen är så gott som bortstädad. Det enda som återstår är granen, ljusstakarna och stjärnan i fönstret, men de lär ryka inom de närmsta dagarna om jag känner mig rätt.

Nyårsafton blev lugn bland vänner. Det spelades kort och twister där vi slog knut på oss själva (bilder kommer). Vid tolvslaget trotsade vi regnet och blåsten och gick ut för att smälla och se fyrverkerier. Tog inte lång stund innan vi var inomhus igen. Det var första gången på en vecka som jag gick utanför dörren. Men nu är jag hyfsat fit for fight igen så på måndag är jag tillbaka på jobbet. Andreas gjorde ett bra jobb som först däckade mig, sedan pappa och nu också mamma. Bara Thomas som klarat sig från sängliggande.

Nu blir det fortsatt slapp. Kanske en film.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback