Kvällsuppdatering

Sverige-Sydkorea blandat med lite zappande till Idrottsgalan. Det var min kväll det. Vad domarna i handbollen pysslade med vet i tusan. Favorittalet för dem måste hur som helst vara två. Utvisningarna kom på löpande band för Sverige. Men vinst blev det. Bra spel var det. Med andra ord: jag är nöjd.

Men det jag egentligen ville säga är att mitt köpstopp går finfint. Visst kliar det i fingrarna, men inget köps. Det är knappt två veckor kvar av januari och jag kommer klara det. Nemas problemas.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till lyckat köpstopp. Märker du att du har mer i plånboken?

2011-01-19 @ 15:06:50
Postat av: Birgitta

Det var jag som skrev kommentaren ovan ;-)

2011-01-19 @ 15:07:23
Postat av: Therese

Njae, jag vet inte. Har väl sparat lite mer kanske. Idag är jag riktigt köpsugen. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback