Lördagsbowling med god mat

Har nära på fått en hjärtattack under bronsmatchen mellan Sverige och Spanien. Alla dessa tekniska fel! Jag blir knäpp! Bronsmedaljen förlorades. 24-23 till Spanien. Så nära, men ändå så långt bort...

Igår bjöd Andreas och Sandra oss och mamma och pappa på bowling. Tjejerna mot killarna. Tyvärr vann killarna. Induviduellt vann Thomas med fyra ynka poäng över mig. Lite surt, men det ska bli revansch framöver! Efteråt blev det mat på bowlingrestaurangen. Citron- och örtmarinerad fläskfilé med klyftpotatis, rödvinssås och kokta grönsaker. Supergott!

Sen åkte vi alla hem till mamma och pappa och spelade kort och Fia med knuff. Pappas hatspel nummer ett. ;) Han och mamma förlorade stort och här var det meningen att jag skulle visa en bild på hur glada Andreas och Sandra blev över sin vinst, men eftersom min kassa mobil vill jävlas med att inte föra över några foton till datorn blir det ett helt bildlöst inlägg. Ni får helt enkelt föreställa er glädjen. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback