Jag har blivit med iPhone

Tillslut föll jag för frestelsen och beställde en iPhone, en vit. Har inte tyckt att det har varit så WOW innan. Thomas har ju haft sin ett tag så jag har pillat lite på den. Svår att skriva på och allmänt onödig. Men så fel jag haft. Det är skitskoj och det är inte alls så svårt att träffa rätt bokstäver med mina fingrar. En väldigt praktisk liten manick det här. Hur har jag klarat mig med min vanliga, sketna mobil så länge?! iPhonen är min och här för att stanna. :)



iPhone vit.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jag har visserligen inte iphone, men en liknande mobil med touchtangenter. Jag tycker det fortfarande är svårt att pricka rätt, så lätt att den hamnar på bokstaven bredvid. Men man lär sig nog skulle jag tro.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback