Helvetesdag

Fy tusan vilken dag. Att jag inte fått både magsår och hjärtinfarkt är ett under. En man kort med samma uppgifter som vanligt plus lite till en lönefredag - inte att rekommendera! Och som om inte det vore nog föll skärmaskinen isär när jag skar citron. Som tur var hade vi en annan stående, men det gick åt en massa tid till rengöring och pill med att få ihop den ordentligt innan vi kunde börja igen. Stå och skärna tunna skivor gurka, citron och paprika för hand är uteslutet. Men men, nu är jag hemma och ledig i morgon, sen drar det igång på söndag igen. Kunde inte tacka nej till pengarna när jag fick förfrågan om att jobba även om det tar emot att gå dit på min lediga helg. Lönebeskedet nästa månad kommer åtminstone bli kul läsning. :D
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Tur i oturen att du inte skar av dig fingrarna när skärmaskinen gick sönder. Usch så hemskt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback