Tung i huvudet

Usch, vilken dag. Det började med att jag var übertrött när klockan ringde 04.30 i morse. Tröttheten försvann inte under dagen kan jag säga utan blev värre med tungt huvud och lite huvudvärk som följd. Det blev en tupplur när jag kom hem. Är fortfarande inte pigg, men huvudet känns okej i alla fall.

Jag beställde ju hem tre jackor förra veckan och vet ni vad? En fick stanna kvar! :D Bild kommer, måste bara komma ihåg att ta en. :P

Nu blir det till att kolla på Sverige - Moldavien. EM-kval för tusan!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

4.30??? Thomas kusin Pär går också upp vid det tiden, och jag begriiiiiper inte hur ni klarar det. Hoppas du har ett par lediga dagar snart och får sova lite längre :-)

2011-03-30 @ 08:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback