Kändistät dag på Mantorp park

Dagen har spenderats på Mantorp park med brorsan. Lite STCC, Posche Carrera Cup och Pro Superbike är aldrig fel. Lyckades få några skymtar av både vår prins himself (Carl-Philip alltså) och Bygglovs-Matte utan sina hjälmar på. Min dag var räddad. ;) Jag trodde först Andreas skämtade när han sa att Matte körde Porsche Cupen, men inte då. Helt plötsligt gick han där framför oss i depåområdet. Inte för att han kör så bra, han bröt första loppet och var i bottenskiktet i andra. :P Prinsen däremot, han har lärt sig med åren och snygg har han blivit också. ;) Utanför deras "läger" stod Niklas Jidhe och skulle precis börja sända för Viasat. Där såg vi vår chans och väntade med att gå förbi tills han började prata in i kameran. Frågan är om vi lyckades komma med i tv. :P Vi gick förbi ytterligare en gång för att vara lite mer på den säkra sidan. ;) Och vem dök upp en liten bit ifrån oss i sista STCC-loppet om inte Thed Björk. Vad tusan han gör i Camaro-cupen i år förstår jag inte. Han ska ju köra STCC. Just det, vi såg också Calle Rosenblad, Alx Danielsson och Hubbe Bergh. :)

Några av mina egna bilder från dagen.

STCC Mantorp Park
Kommentarer
Postat av: Jannike

Mantorp är ju precis vid mig.

Bor ni här i närheten?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback