Skål!

Ursäkta bloggtorkan. Hjärnan har stått still vad gäller skrivande.

Jag sitter här i soffan med ett hår i stort behov av ett frisörbesök, men jag får hålla ut tills lönen har kommit. Det ser rent ut sagt för jävligt ut. Men jag måste stå ut så att det är fint till bröllopet den 18 juni. Det är Carro och Daniel som skrider till altaret. Det ska bli så skoj att få gå på ett bröllop. Jag har aldrig varit på något, om man inte räknar med mammas och pappas förstås, men det är inte samma sak. De hade det hemma i vardagsrummet när jag var fem år och hela dagen var jag tjurig. Ja, ni läste rätt. TJURIG med stort T. PINSAMT! Jag har till och med snuttefilt på korten. :S Brorsan var hur glad som helst och så kom jag där och var värsta tjurpellen. Nåja, det ska bli annorlunda den här gången. :D

På tal om tjurig. Irritationen har varit hög idag kan jag säga. Fy Fan! Jag tänker inte gå in på vad, men groggen som jag sänkte nyss satt fint. Nu ska jag kolla på det senaste avsnittet av Vampire diaries (superbra serie med snygga skådespelare ;)), samtidigt som jag håller ett öga på VM-semifinalen mellan Tjeckien och Sverige. GO SWEDEN! Och precis som jag skrev det så gjorde Tjeckien mål... :S
Kommentarer
Postat av: Annika

Tack för uppdateringen :)

2011-05-13 @ 22:45:56
Postat av: Birgitta

Men åh vad roligt med bröllop. Såna dagar är det bara glädje. Glöm inte visa foto på vad ni har på er :-).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback