Nytt i badrummet

Usch, vilket pissigt humör jag varit på idag. Humöret har verkligen varit i bott. Det är nog en blandning av PMS, att Thomas aldrig låter mig sova när jag är ledig och allmän uttråkhet. Jag och mamma skulle gått ut och gått, men jag ställde in. Jag var verkligen inget roligt sällskap. Däremot tog jag mig en egen promenad mot stan och vidare mot Jysk och Coop. Det resulterade i två nya kuddar till soffan, en ny badrumsmatta och tre glasburkar till badrummet. Väl hemma möblerade jag om i badrummet. Bra val för det blev mycket bättre än innan.

FÖRE

Vårt badrum.

EFTER

Badrummet
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Snyggt!!!! Men, varför låter han dig inte sova? Det är jätteviktigt med sömn ju :-(.



Kram

2011-11-10 @ 11:09:55
Postat av: E M M E L L Y

Snyggt badrum =)

Postat av: E M M E L L Y

sv: Så lite så =)

2011-11-11 @ 11:34:42
URL: http://emmellys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback