Förkyld

Okej, här var jag snäll och gick upp för att skjutsa Thomas till jobbet vid sju eftersom det verkligen spöregnade ute (och gör fortfarande). Jag behövde bilen eftersom jag hade ett frisörbesök inbokat och ville hinna hem igen innan jobbet. När Thomas var skjutsad, kurade jag ner mig under täcket igen och vaknade 45 minuter senare. Gick upp och gjorde mig i ordning och vem ringde då, jo, frisören. Hemma med sjukt barn. Gaahh! Jag hade med andra ord kunnat sova några timmar till. Och det hade behövts. Förkylningen hänger över mig. Näsan är okej än så länge, men inte halsen och huvudet är tungt som en kanonkula för att inte tala om tandköttet. Får alltid ont i det när jag är förkyld. Kan knappt borsta tänderna. Jag mår ungefär som innan febern bryter ut. På gränsen alltså.

Nåja, nu lite tv innan det är dags att bege sig mot jobbet.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hoppas verkligen du inte drabbats av liknande förkylning som jag. Var däckad i nästan en vecka. Krya på dig gumman!

2011-10-08 @ 12:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback