Good vs. bad

Jordens befolkningsantal har spräckt 7 miljardersgränsen (bra eller dåligt?), Thomas har äntligen (läs tyvärr) vunnit i bordshockey och jag har ångest över att ha vräkt i mig en tallrik glass med kolasås efter 1000 meterspasset i simhallen. Bra kväll? Nja, sådär va. :P

Men jag är glad ändå. Jag har torkat golven vilket innebär ett rent och fräscht hem, gjort matlåda tills i morgon, rensat ur garderoben (en pappkasse fylldes), tittat på Ensam mamma söker (My gör en glad), 2 ½ men, Grey's Anatomy, Secret Circle och Desperate Housewives och så har jag ju trots allt simmat 1000 meter oavsett glassintaget eller inte. Så det goda överväger nog det dåliga, eller hur? Nu blir det Sportnytt och sen sova!

Tänk att jag har varit på Husfrugatan! När vi var där var det Halloweenpyntat. Idag såg jag Halloweenavsnittet. Häftigt! ;)

Wisteria Lane

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback