Resan går mot sitt slut

I morgon åker vi alltså hem igen. Det ska bli skönt att komma hem även om jag lätt hade kunnat stanna ett tag till. Vi har haft det så kul och sett så mycket. Vi har säkert missat en hel del, men vi har gjort och sett det vi velat och haft tid till. Det är svårt att säga vad som varit bäst. Allt har sin egen charm. Los Angeles är alltid Los Angeles med Hollywood, Beverly Hills m.m. Mest amazing var absolut Grand Canyon. Det är svårt att slå. Las Vegas är något alldeles speciellt, sin egen lilla värld. SeaWorld fångade våra hjärtan med sina killer whales (späckhuggare) och delfiner. Santa Barbara charmade oss med sitt fräscha småstadsliv. San Francisco är kul att ha sett, men staden hamnade inte bland våra favoritstäder. Trång stad med mycket trafik. Highway 1 var häftig trots dimman medan vägarna i Nevada och Arizona kunde tråka ut den mest positiva personen. Alla människor vi stött på har varit väldigt trevliga och hjälpsamma. Inga sura miner här inte.

Sista dagen har vi spenderat på ett shoppingcenter för att göra åt lite mer pengar. Det gick bra. ;) Och så gick vi på bio. Lejonkungen 3D. :) Min favoritdisneyfilm ever! Hakuna matata, säger jag bara! :)

Så skulle jag kunna åka tillbaka till USA? Absolut!
Kommentarer
Postat av: Claes och Eva

Välkomna hem.

2011-09-22 @ 06:45:24
Postat av: Birgitta

Härligt att snart ha er hemma på "fast mark" igen. Och tack Therese för att du bloggade. Då fick jag veta att ni levde och mådde bra :-).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback