28 år ung

 
Igår fyllde älsklingen år och det firades med pompa och ståt. Eller inte. Vi bjöd över mamma, pappa och Andreas (Sandra jobbade tyvärr), på lite mat och tårta i all enkelhet. Tacos och chokladtårta, som var så mättande att vi knappt orkade äta upp våra bitar. ;)
 
Eftersom han aldrig önskar sig något i present och min fantasi tröt den här gången förde jag över 500 kronor till hans konto, så får han köpa vad han känner för. Jag gav honom en puss och sa att jag hade gjort det och hans svar blev följande:
 
- 500? Kunde du inte dragit till rejält, typ 5000? 
 
Helt allvarlig var han och jag bara stirrade på honom.
 
- Öhh...din otacksamme jävel?
 
Haha, det visade sig att vi pratade om olika saker. Han trodde att jag bara fört över pengar mellan hans egna konton eftersom vi pratat om det. Så han var nöjd, trots allt. ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback