En kväll på Grönan

Onsdagen i Stockholm spenderades inne i stan. Först tog vi oss en sväng runt Drottninggatan och Hötorget för lite shopping. Men i vanlig ordning blev inte plånboken mycket tunnare. Min hjärna får total provvägran när det är mycket folk och slutrea så det blev bara fem par sockar och ett vitt baslinne som ändå inte passade som jag tänkt mig.
 
Efteråt mötte vi upp Lisbeth på Gröna Lund för lite femkamp, där jag mosade dem totalt. Jag vann 3 grenar och delade en vinst med Thomas. Då var jag rätt nöjd. ;) 
 
Jimmy Cliff uppträdde på kvällen. Hade ingen aning om vem han var när Lisbeth frågade om vi skulle gå och se honom. Men en sökning på Spotify visade att jag kände igen några låtar trots allt. Bra stämning och sköna raggaetoner!
 
 
När de inte skrämde skiten av folk som kom ut på balkongen gjorde de sköna moves till musiken från scenen. Riktigt underhållande! Både att se alla vettskrämda människor och danserna. Thomas försökte få in mig i Spökhuset, men jag totalvägrade. Det vill till mycket om jag ska in i det där mörkret med läskiga typer.
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback