Mot ljusare tider

Första jobbveckan efter semester är snart avklarad. Känns skönt att starta med en 4-dagarsvecka för det ÄR segt att gå upp så där tidigt alltså. Är som en zombie när jag kommer hem och det MÅSTE ändras. Nästa vecka är det jag som ska komma igång med min hemmaträning som haft ett litet uppehåll över semestern. Och snart blir det simning på måndagar igen. 
 
Jag har med andra ord inte haft så mycket för mig mer än jobb. I onsdags, när jag var ledig, blev det ett besök hos frisören. Endast slingning, ingen klippning. Jag blev ännu lite ljusare i huvudet. Måste ju testa att vara blond en gång i livet, men vet inte hur ljust jag vågar göra det. Men lite till blir det åtminstone nästa gång. Blir det katastrof  är det ju bara att göra det mörkare igen. ;)
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ett foto på håret hade väl platsat? :-)

Svar: Mjo, det kanske kommer om jag lyckas få till ett bra.
» Pingwe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback