Sjukdomstider

Jaha och där slog den klassiska julsjukan in. Alltid är det någon i familjen som ska bli sjuk vid jul. Jag gick hem från jobbet igår med halsskav, tungt huvud, och feberkrypningar i kroppen. Stannade hemma idag med samma symtom. Har inte mycket feber, knappt ingen alls, men tillräckligt för att huvudet och kroppen inte ska hänga med hela tiden. Har bestämt mig för att vara hemma i morgon också. Jag kanske känner mig okej i morgon, svårt att veta nu, men känns dumt att chansa. Måste bli frisk till måndag! Surt att missa en massa inkomst bara nu när vi sparar för fullt. Well well, det blir nog bra med det tillslut.
 
Om vi inte hörs innan, så får ni ha en riktigt god jul där ute! :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback