Alla hjärtans dag

Här sitter jag ensam på självaste Alla hjärtans dag. Thomas är iväg på kurs i några dagar så jag får fira med mig själv. Egentligen skulle jag jobbat till 20.15, men har inte känt mig helt hundra igår och idag så jag gick hem halv fyra som är min ordinarie tid. Hade aldrig orkat vara kvar längre och vara glad mot kunderna.

Istället har jag fixat med smörgåstårta och chokladtårta inför mitt lilla minifödelsedagskalas i morgon med närmsta familjen. Älsklingen missar ju det tyvärr, men han kommer hem på torsdag som ju faktiskt är min födelsedag så vi får fira lite då ihop.

Nu hoppas jag att febern håller sig borta (hade lite igår) och att min onda nacke och förkylning ger med sig snarast.

Dags att göra det sista på chokladtårtan.

Happy Valentine's Day!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det var väl tur jag ringde igår så blev du inte fullt så ensam ;). Synd bara att jag hade en så förtvivlad hicka så det knappt gick att prata. Men så fort jag lade på luren försvann den. Märkligt.



Hoppas du får en fin dagen-före-fölsedag :-)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback