Deltävling 4, Malmö

Jaha, vad ska jag säga om mellon idag... Jag tyckte ingen var så bra faktiskt. Inte efter en lyssning i alla fall. Däremot var Dannys show bäst! Synd bara att hans röst svek honom lite. Lotta och Christer....jag vet inte ens om jag vill kommentera eländet så jag låter bli. Håkan Hellström, förlåt, Axel Algmark var helt okej. En glad och studsig låt. Jag gillar ju Håkan så. De där OPA! hade kunnat stanna hemma. Vad tusan var det? Lät som något som något medelhavsland skulle kunna skicka till Eurovision, inte Sverige. Lite hårdrock kan behövas, men jag föll ändå inte riktigt för Dynazty. Charlotte Perrelli...nej, hennes miljonsatsning gick inte hem hos mig. Jag fick verkligen inte gåshud av Hanna Lindblad och Lisa Miskovsky gjorde mig ganska besviken med sitt sömnpiller till låt.

Till andra chansen: Lotta Engberg & Christer Sjögren och Dynazty
Till final: Lisa Miskovsky och Danny

Lotta och Christer, what the fuck! Tack gode gud att Danny gick vidare direkt till final.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback