FAN!

Igår satt jag, bokstavligt talat, hela dagen med att få ihop en fotobok om USA-resan. Jag satt säkert en 8-9 timmar med att få ihop de 70 sidorna. Tillslut kände jag mig nöjd. Jag kollade igenom allt flera gånger. Jag bad till och med Thomas att kolla så att allt såg okej ut. Efter tillräckligt många (trodde jag då) kontroller klickade jag på beställa och jag var supernöjd. Tills vi hade gått och lagt oss och släckt lampan. Då fick jag värsta uppenbarelsen. FAN! Jag skrev "September 2012" på omslaget och bokryggen. Vaddå 2012?! Vi var väl fasen där 2011! Jag fick panik. Det första jag gjorde när jag vaknade var att maila dem och fråga om det gick att ändra eller om de kunde radera beställningen så jag kunde lägga en ny. Det är ju ändå 10 dagars leveranstid på böckerna och det var bara några timmar sedan jag lade beställningen. Det gick inte. Hepp! Kul! Fucking jävla k*k kul!

Så nu kommer vi ha en bok med reseminnen, men med fel årtal. Jag blir så less! Så mycket för all tid jag lade ner på att kontrollera allt och så missar jag det.

Tur att vi hade 50% rabatt på skiten i alla fall.

Suck, suck och åter suck!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Nä men ååååhhhhh.... Fy så jobbigt.



Nä, sånt där är jättetråkigt. Men det är nog bara att svälja förtreten och njuta av boken. Skall bli spännande att se den!

Postat av: caroline

men fy vad jobbigt, vad trist. Tänk vad lätt man missar fel.

Jag satt lika länge med vår bröllopsbok, allt blev rätt som tur var.

2012-02-29 @ 07:54:48
Postat av: Tomas

Hej!

Tråkigt det borde dom kunnat fixa!

Kolla in på denna sidan nedan. Kanske kan hjälpa dig med ett litet bidrag till en ny fotobok med rätt text på...

http://fotoklok.se/gratis-fotobok.php



// Tomas

2012-02-29 @ 17:44:06
URL: http://fotoklok.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback