Frusen

Frusen

Så här påpaltad har jag varit på väg till jobbet de senaste dagarna. I lördags var det nästan 18 minusgrader. Näsan och kinderna höll på att frysa ihjäl, men i övrig höll jag värmen hyfsat bra de 20 minutrarna det tar att gå. Nu ska det ju som tur är bli lite mildare igen. Snacka om att jag längtar till våren. Och som ketchup på moset har jag blivit dunderförkyld. Speciellt i näsan. Den bara rinner och rinner och är täppt däremellan, så det är skönt att vara ledig idag. I morgon kör vi hårt igen med 14 timmarsdag på jobbet.

Tjo flöjt!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Ja du, lika påpälsad är jag, fast vi har inte lika kallt som ni. Bara 8 minusgrader. Men varför har du inte mössa på dig? Det värmer enormt mycket. Händer och huvud släpper väldigt mycket värme om man inte skyddar sig.



Kram!

Postat av: Therese

Klart jag har mössa på mig. Syns dåligt för att den är svart.

2012-02-06 @ 18:55:34
URL: http://pingwe.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Ahaaa - ser det nu när du säger det:)))

2012-02-06 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback