Helgens aktiviteter

Jag vet, jag är kass på att blogga för tillfället.

Men i alla fall... Igår hade jag en rolig kväll med Carro och Ottilia. Först beställde vi hem thaimat. Otroligt gott, så det får det bli idag med. ;) Och efter det drog vi till bowlingen. Kul! Nästa gång blir det i Borås.

I och med min roliga kväll missade jag, tro det eller ej, Melodifestivalen, så jag har inte den blekaste hur låtarna som gick vidare är än så länge. Men nästa vecka är jag på´t igen.

Har jobbat den här helgen trots att det egentligen är min lediga helt. Money, money! Men just nu är det segt på jobbet. Har kommit in i en liten svacka. Jag orkar inte med jobbiga kunder. I need a break! Men det är bara att bita ihop och le stort.

Vilket vårväder det har varit idag till skillnad mot den senaste tidens köldknäpp. Både mössa och vantar åkte av på vägen hem och mot slutet var jag tvungen att knäppa upp jackan också. Tyvärr hade jag lämnat solglasögonen hemma. De hade behövts. Sol och snö är inte alltid en bra kombination. Hade solen i ögonen hela vägen hem och fick kisa för att inte bli bländad. Men jag ska inte klaga. Tänk om det kunde fortsätta så här nu. Lovely!

Och så har jag ett litet problem. Förra året när jag fyllde år gjorde jag världens godaste chokladtårta. Vill göra den i år igen, men jag har ingen aning om vilket recept jag använde. :S Så jag får väl testa ett nytt och hoppas på att den är lika god. Surt!

På återseende förr eller senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback