Slappardag

Har haft en riktig slappardag idag och knappt rört mig ur soffan. Thomas kom hem vid lunchtid och kände sig hängig. Näsan rann, bihålorna värkte och huvudet var inte helt med. Han försvann in i sovrummet och kom inte ut förrän fyra-fem timmar senare. Känns som att alla är mer eller mindre sjuka just nu. =/ Under tiden tittade jag på film, Crazy, Stupid, Love med bland annat Ryan Gosling. Bra och roligt romantisk drama/komedi helt i min smak. Häromdagen såg jag Friends with benefits med Justin Timberlake. Även den får två feta tummar upp av mig. I morgon väntar jobb igen för min del. Thomas ska vara hemma och kurera sig.
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Aj aj. Sjukdom är INTE kul. Skönt för dig att få en slappardag och bara få vara, och klokt av Thomas att faktiskt stanna hemma från jobbet för att försöka bli frisk.



Kram till er båda!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback