Semesterlängtan

I morgon påbörjar jag den sista jobbveckan innan semestern. Ni förstår inte hur underbart skönt det ska bli med ledighet. Jag är så trött på jobbet just nu och rejält sliten. Tänk att ett gäng redan kommer tillbaka från sin semester i morgon. Helt sjukt. På ett sätt skönt att jag har min kvar...
 
Och i morgon ska jag försöka få lite klarhet om vissa saker på jobbet så jag slipper gå och tänka på det hela semestern. 
 
Annars har jag inte mycket att komma med. Ska försöka få in en date med Malin och lilla Svea i veckan och så kommer svärmor på besök. 
 
Som sagt, just nu är hela jag inställd på semester så låt den här veckan gå fort. På fredag eftermiddag kan jag andas ut.
Kommentarer
Postat av: Annika

Förstår ju preciiis hur du känner dig!! Vi får kämpa ihop så att vi orkar hela veckan!!

2012-07-15 @ 19:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback