Glad midsommar!

Har gjort mig lite midsommarfin trots att vi bara ska vara hemma själva ikväll.

Köpte klänningen till Carro och Daniels bröllop förra året, men ångrade mig i sista stund och tog en annan istället. Sedan dess har den här hängt i garderoben och skräpat. Hade inte ens tagit bort lappen i den.

Snart blir det lite mat. Färskpotatis, varmrökt lax, kallrökt lax, rökt makrill, senapssill och egengjord romsås. Och jordgubbar till efterrätt förstås. Mums! säger jag bara.

GLAD MIDSOMMAR!

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Glad midsommar! Fin klänning och kul att du fick användning för den. Maten lät god. Själv har jag lövbiffrullader till middag. Det regnar, är grått och kallt. Finfin dag att inte gå ut.
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback