Studentfirande och en hel del fotboll...

Igår var det festligheter på Fredriksberg. Cissi tog studenten och vi ville självklart vara med och fira. Så efter jobbet traskade vi upp dit, överraskade en glad student och fick en heltrevlig kväll. Det blev inte så sent då jag skulle upp och jobba klockan 06.00 idag. Nu har jag äntligen två dagar ledigt och det känns mer än välbehövligt.

Åter till gårdagskvällen. Jag blev totalt bortfintad av Danne och hans korttricks. Satan vad störande det är när man inte fattar någonting. Hur tusan kunde kortet hamna där och där och hur visste han vilket kort som var rätt. Damn! Men sånt är skoj. :)

Igår började ju också fotbolls-EM och ikväll är det det som gäller för hela slanten. Holland-Danmark är precis färdigspelad och Danmark skrällde och vann med 1-0. Inte direkt tippat, men kul! Om en stund spelar Tyskland-Portugal. Dödens grupp var det ja.

Dags att dra mig tillbaka till tv:n för ytterligare några timmars tittande.

På återseende!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback