Veckouppdatering

Ursäkta frånvaron, men jag har kommit in i värsta bloggtorkan. Dessutom strular den bärbara datorn där jag har photoshop och det är inte alls lika kul att lägga in bilder utan att ha rätt bildstorlek m.m. Får hoppas att det är sladden som glappar och inte själva datorn.

Så vad har hänt den senaste veckan? Ja, i onsdags var jag och mamma i Jönköping för en liten shoppingtur. Eller först var vi nere på rean på Team Sportia här i stan. Jag kom hem med ett par walkingskor till bra pris. Nu är det bara lite nya träningskläder som behövs för att höja motivationen en aning. Väl i Jönköping blev det först lunch på IKEA där det sedan inhandlades lite småkrafs som en förstoringsspegel och ett par ljusstakar (ska fixa bild på dem). Efter det gjorde vi ett besök på Stadium där det införskaffades ett par golfskor. Yeah, I'm ready för golfbanan nu! Nästan. Jag behöver fler golfbollar också. Och lite självförtroende, men skam den som ger sig.

På kvällen blev det födelsedagskalas hos mormor som fyllde 83. Grattis mormor!

Igår blev det mat hos mamma och pappa. Lisbeth är nere från Stockholm och henne måste man ju träffa när hon är här. Blir ett eller två besök där uppe senare i år. Längtar!

Annars har det varit jobb som gällt vilket det är hela helgen också. Nu är det endast 17 veckor kvar till semestern. Stånk och stön. En hel evighet ju.

Ikväll blir det att släcka ner lampor, tv och dator mellan 20.30 och 21.30. Man måste ju vara med i världens största manifestation för klimatet. Earth Hour, we're in!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback