Jag är igång!

Jag har sån sjuk träningsvärk i rumpan och låren, framför allt baksidan av låren, idag. Igår fick jag för mig att börja lite smått med träning här hemma. Har skjutit fram det hela tiden i brist på motivation, men nu jäklar! Gjorde 3x12 repetitioner step up, upp och ner på köksstolen och sen 24 utfall. Var ju inte mycket direkt, men tjena, idag smög sig värken på och jag kunde knappt böja benen på jobbet. Vaddå otränad?! Nåja, nu är jag igång i alla fall. Köpte mig ett sånt där träningsgummiband på Team Sportia idag också så armarna har fått sig en omgång. Ska ta magen lite senare. Frågan är om jag kommer kunna röra mig överhuvudtaget imorgon...
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Det där lät ambitiöst! Var försiktig. Inte kul med sjukskrivning bara för att man tränar ;-). Men lycka till med träningen.

Kramis!

2012-05-09 @ 10:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback