Stresshelgen nummer ett

Vem fan kom på att ha student, pingst och mors dag samma helg?! Och som om inte det vore nog är det högsommarväder! Fatta vad det varit stressigt på jobbet! Jag är helt slut. Och så var det ju Eurovison Song Contest igår med och det kunde jag ju inte missa. Skön Sverigeseger där. EUPHOOORIAAAAA!!!

Ni skulle sett mig i morse. Jag vaknade med ett ryck 06.14 och tänke "FAN, jag har försovit mig. Eller? När börjar jag? 07.00." Jag var helt säker på att jag redan stängt av klockan en gång och somnat om. Jag väckte Thomas och sa att han var tvungen att skjutsa mig till jobbet. Jag rusade upp, gick på toa, och tillbaka till sovrummet och frågade Thomas helt sömningt "När fan börjar jag egentligen?" Haha! Jag har lugnt kunnat sova vidare en halvtimme till. Började ju inte förrän 08.00. Trött var det ja!

Ikväll blir det lugnt och imorgon är jag ledig och ska sova läääääänge. Så våga inte ringa och väcka mig!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Sån där morgnar är hemska! De sitter i hela dagen. Hoppas du fått sovmorgon idag och njuter av din lediga dag :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback