Årets första julbord avklarat

Igår var jag på...håll i er nu...julbord! :D Vi var nio personer från jobbet som var i väg. När leverantörerna bjuder säger man inte nej. ;) Och vad gott det var med lite julmat. Skinka, fårfiol, lax, sill, köttbullar, prinskorv...ja hela rubbet plus mycket mer. Jag blev så mätt att jag inte orkade någon efterätt. Orkade inte ens upp all mat. Underhållningen stod Shirley Clamp och The Harvesters (vinnare i country-sm) för. Riktigt bra. Shirley bjöd verkligen på sig själv och The Harvesters rockade loss rejält.
 
Vi drog oss hemåt strax innan nio då vi hade en bit att åka (från Götene) och några skulle upp väldigt tidig och jobba. Men en kul kväll med bra sällskap var det. Hoppas vi får åka nästa år igen. :)
 
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Oj vad tidigt. Tror jag väntar minst 2 mån till:)

2012-10-03 @ 19:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback