11 september

Idag är det elva år sedan terrordåden i USA. Det är också ett år sedan vi befann oss i, vad vi tyckte då, världens varmaste stad, Fresno. Vilken värme. Det var som att gå in i en vägg när vi klev ur bilen. Inte skönt någonstans. Men vad gjorde det, framför oss hade vi både Las Vegas och Grand Canyon. Jag kan inte förstå att det redan är ett år sedan vi var där. Helt sjukt. Men samtidigt känns det som att det var en hel evighet sedan. Weird! 
 
 
I morgon är det sovmorgon som gäller för min del för sedan har jag inte det förrän nästa onsdag. Känns segt att tänka på det, så därför ska jag låta bli från och med nu.
 
VM-kvalet drar igång med match mot Kazakstan om fem minuter så nu är det tv:n som gäller. Go Sweden!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback