Uport Musikweekend

Jag vet inte hur han/de lyckades men det gjorde dom. Med råge. Världspremiären för Uport Musikweekend kan inte kallas annat än succé. Artister som The Sounds, Eldkvarn, Teddybears, Darin och Johnossi kom till lilla Ulricehamn. Kan ni fatta?! Helt ofattbart fantastiskt roligt! Och vad folk det kom. Det var mycket folk i fredags men igår var det sjukt mycket folk. Igår hörde jag siffror på över 7000. Får se vad det landade på tillslut. Och vädret har visat sig från sin bästa sida. Perfekt festivalväder!
 
Att jag bara fick knappt tre timmars sömn mellan dagarna är en annan femma. Verkligen härligt att börja jobba 06.00 en sådan här helg. ;P Kan ju lugnt säga att jag var sjukt megatrött i går under dagen, men som tur var piggnade jag till när det var dags för festival. Grym stämning!
 
Johnossi - helt klart mina favoriter den här helgen. Älskar deras musik! 
 
 
 
 
Teddybears - Grym stämning och massa ös!
 
 
 
 
The Sound - De vet hur man rockar loss!
 
 
 
Eldkvarn - Plura och gubbarna levererar som alltid!
 
 
 
Darin - Flickfavotiten!
 
 
Dirty House Guys - Bjöd på housemusik med mycket bas!
 
 
Kan bara sammanfatta den här helgen som hur bra som helst. Och det verkar som att det blir av nästa år igen. Bra jobbat Ulricehamn! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback