Lite mellosnack

Jag har ju knappt skrivit en rad om Melodifestivalen i år, men nu är deltävlingarna avklarade och jag har min stora favorit, Ralf Gyllenhammar med Bed on fire. Jag fullkomligt älskar låten. ♥
 
 
Sen måste jag ju självklart hålla en tå för State of Drama. Låten är helt okej och Emil är en grym sångare, men den slår inte Ralfs på långa vägar. Än så länge tycker jag att Louise Hoffsten har det svagaste bidraget i finalfältet. Den är bra, men det är något som saknas i den. Den är ju i och för sig skriven av en dalstorpsbo, Pia Sundhages systerson, men nja, bättre kan han.
 
Gubbarna, Ravaillcaz, kan jag inte låta bli att gilla. En klämkäck låt som man bli glad av. Däremot hoppas jag inte att den vinner.
 
Av andrachansenbidragen hoppas jag att Caroline af Ugglas och Martin Rolinski går vidare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback