Årets första vecka

 
Så här såg vår huvudrätt på nyårsafton ut. Inte helt fel alltså. ;) Till förrätt åt vi färsk sparris inlindad i parmaskinka och till det lite riven parmesanost, några droppar olivolja och ett par stänk citron. Så himla gott!
 
Julen är undanstädad sedan några dagar tillbaka. Hur mysigt det än är innan jul så vill jag ha bort det så fort som möjligt efter nyår. Och skönt att helgerna över och att dagarna blir som dom ska igen. Jag har varit helt förvirrad. Torsdagar har känts som måndagar, måndagar som fredagar osv. Jobbigt eller vad?!
 
I onsdags var jag och Ottilia och hälsade på Maria och de här två sötnosarna i deras nya lya. Var alldeles för längesedan vi träffades. Skärpning med det!!!
 
 
Nu ska jag mumsa i mig en semla och läsa en gammal Se & Hör. Nej, jag bläddrar inte bara igenom sådana tidningar, jag läser dem väldigt noga. Allt som står där är ju sant. Eller? ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback