Söt inkräktare

 
Den här hårbollen skrämde livet ur mig söndags. Thomas låg i soffan med sin nya älskling "the iPad" och märkte ingenting. Jag kom ut från köket för att gå till groventrén när jag såg något i ögonvrån och skrek till. Där stod grannens hund mitt i vårat vardagsrum. Hallå eller?! What liksom? Hon sprang ut direkt och Thomas bara "vad hände?". Haha. Sen stannade hon kvar på altanen ett tag och ville inte gå hem. Tillslut gick hon och lade sig i närmsta grannens trädgård istället, men sen försvann hon för efter ett tag hörde man hundägarna stå och ropa hennes namn en stund.
 
Hunden är jättesöt och snäll, men jag vill ändå inte ha den inne hos oss. Ska man inte ens kunna ha öppet altandörren utan att få besök nu? Så svårt kan det inte vara att hålla koll på sin hund!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Märkligt ändå att det inte hänt förrän nu. Vovven springer ju ofta lös. Mysigt besök:))

2013-07-18 @ 14:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback