Årets första...

Årets första golfrunda är avklarad och det gick över förväntan. En hel massa över förväntan faktiskt. För trots att jag höll på att frysa ihjäl i blåsten så sänkte jag mitt handicap från 49 till 46. Bara tio kvar nu!
 
Vi hade ett gäng mycket trevliga människor över på årets första ordentliga grillkväll igår. Jösses vad vi åt. Ingen var hungrig när kvällen var slut om man säger så. Mitt nya favoritgrilltillbehör är helt klart fetaostkräm. Sjukt gott! Och så blev det en hel massa snuskord i snuskpictionary. Crazy! :P
 
Hur som helst, kul kväll!
Kommentarer
Postat av: Birgitta

Måste varit härligt ute på golfbanan. Synd att det blåste bara. Det är fortfarande kallt i vinden, men sitter man i lä - som jag gör när jag fikar på jobbet - så är det riktigt riktigt varmt :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback