Random pics

Lite random pics från de senaste veckorna. För ett par helger sedan kände jag mig rosa. Fantastiska rosa rosor, som inte funnits att köpa hem sedan dess :(, och rosa cosmopolitans. Min första cosmos någonsin faktiskt och det blev skitgott. En drink helt i min smak
 
 
Jag har hunnit baka hela två omgångar kanelbullar och jag måste säga att de blev grymt goda. Inte alls torra som de lätt kan bli. Jag har målat krukor. De svarta i köksfänstret är numera vita. Vitt är fint! Två doftrankor har fått flytta in hos oss och i fredags hann vi både grilla och sitta ute och äta upp det innan regnet kom. Hurra! 
 
 
I morgon ska det visst bli sommarväder igen. Så himla typiskt att jag ska jobba extra då. Hade behövt sovmorgon känner jag. Tur att det bara är en månad kvar till semestern för den behövs verkligen nu. Känner mig sliten. Men det är bara att sätta klockan och hoppa upp i morgon. 04.35 ringer den. :-/
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback