Ribban sänktes rejält i år

Nu är artistlistan till Uport färdig och jag är faktiskt lite besviken för jag hade rätt höga förväntningar efter förra året. Jag menar, de satte ribban med Johnossi, Teddybears och The Sound. Årets uppslutning är Timbuktu, Daniel Adams-Ray, Dirty House Guys, E-Type, Miriam Bryant, Ace Wilder, Huset, David Urwitz, Icona Pop, Melissa Horn, Mustasch, Nicole Sabouné, Medina, Governor Andy och Thomas di Leva.
 
Inget ont om E-Type och di Leva (kanske bara lite :P) men de känns lite väl 90-tal. De är ju inte direkt aktuella om man säger så. Wow-känslan har uteblivit. De största är väl Icona Pop, men de är inte mina favoriter på långa vägar. Nej, de har inte lyckats knocka mig i år, men jag kommer ha kul ändå. ;)
 
Från Johnossis spelning förra året. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback