Vila i frid farmor


På natten mellan den 26:e och 27:e juni somnade farmor in, fyra månader efter farfar. Samtidigt som det var väntat (fuck cancer) känns det konstigt att ingen av dem finns kvar längre. De har ju liksom alltid funnits där. 



Här firade de guldbröllop, 50 år som gifta. Det är 17 år sedan. I maj skulle de ha varit gifta i 67 år. 67 ÅR!!! Amazing.

Jag hoppas de är tillsammans igen. Att farfar spelar dragspel, pillar på nya tekniska prylar och grejar i garaget. Att farmor bakar och pysslar i trädgården. Att de sitter och tittar på tyska allsånger på tv eller något annat skräp som jag aldrig förstod mig på. Eller att de gör något helt annat, något helt nytt. Jag hoppas hur som helst att de har hittat varandra där på andra sidan för de hörde ihop de där två. Kunde inte leva utan varandra efter alla år.

Jag saknar er. 
Kommentarer
Postat av: Caroline

Förstår att saknaden är stor. Tror absolut de är tillsammans nu på andra sidan. Kram

2015-07-09 @ 11:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback