Allt är Evas fel!

Lingonveckan har börjat. Idag. Djävulens påhitt eller bara Guds straff till kvinnan för att Eva åt ett jävla äpple? Han borde varit glad över att hon var så förbannat nyttig istället. *pekar finger* Är jag nära helvetet nu?

Idag blir det att se på friidrott. Herrarnas höjdhoppsfinal, Kallurs häckfinal och Wissmans semifinal på 400 meter. HEJA SVERIGE!!!

Måste hinna se veckans avsnitt av What about Brian med eftersom matchen mellan Elfsborg och Valencia går den tiden ikväll. Blir det stryk med 3-0 ikväll med tro? Eller kan det vara så fantastiskt att Elfsborg kan näta åtminstone en gång idag? :D Ikväll är det jag som sitter bänkad vid tv:n. Inte så ovanligt iofs. ;)
Kommentarer
Postat av: Fröken Nina

Denna förbaskade lingonvecka... Jag åt p-piller hela sommaren för att undvika den OCH kunna bada. Badande blev det ju inte och inte fick jag mig ngt heller! =)

Postat av: Johanna

Nej, lite creepy är det allt och för övrigt: Mens Suger!!!

2007-08-29 @ 22:07:04
URL: http://chunli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback