En liten lista

Hittade en lista hos den här tjejen som jag snodde.

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Sms från T. :)

Vad gjorde du kl 08 imorse?
Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan?
Klippte gräs. Duktigt värre. :P

Det sista du sa högt?
Hm...det var något till mamma. Vad minns jag inte.

Det senaste någon sa till dig:
Mamma som yttrade sig om något.

Vad ha du druckit idag?
brämhults färskpresade apelsinjuice *YUMMI!* och vatten.

Vad var det senaste du åt?
Glass. Äter det just nu. ;)

Vad var det senaste du köpte?
Frimärken igår för att kunna skicka iväg lite jobbansökningar via snigelposten.

Vad är det för färg på din ytterdörr?
Mörkgrå efter sommarens ommålning.

Vad är det för väder hos dig nu?
Molnigt, men äckligt varmt. Ingen skön värme, mer klibbig. =/

Godaste glassmaken?
Den är svår. Just nu äter jag Dolce de leche och den är riktigt god.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Attraktion ja, men kärlek, nej.

Sover du tungt?
Ibland händer det.

Drömmer du mardrömmar?
Det händer det med.

Trivs du med ditt jobb?
Har inget just nu.

Favoritklädsel?
Mjukisbrallor och nåt linne eller nån top. (Slappt, jag vet. :P) Annars jeans och nån top.

Favoritlåt just nu?
Om du lämnade mig nu (Winnerbäck) och With every heartbeat (Robyn).

Vad ser du om du tittar till höger?
En strykbräda, ett strykjärn och lite kläder.

Vad gör dig glad just nu?
Glassen. ;)

Vad ska du göra härnäst? 
Fortsätta sitta vid datorn en stund tror jag.

Höger el vänsterhänt?
Höger såklart. :P

Humör just nu?
Helt okej om man bortser från PMS-besvären *skratt*. ;P

Favoritgodis?
Jag är ju mer en chipsmänniska, men får nog säga choklad isf. Fast jag smakade på Tutti Frutti Passion i lördags och de var himla goda.

Kläder just nu?
Grå mjukisbrallor, en grå top, vita sockar och en svart bh. Inte så värst upphetsande med andra ord. :P

Sommarplaner?
Den är ju typ förbi, men det blir en resa till Skåneland i helgen.

Hur många kuddar sover du med?
Två.

Spelar du ngt instrument?
Jajemen, piano. Klink, klink.

Morgon eller nattmänniska?
Natt, helt klart. Orkar ju knappt gå upp på morgonen. :P

Vad är viktigast för dig?

Får säga familj och vänner som alla andra för det är det enda jag kommer på just nu. ;)

Är du kittlig?
Ibland jättemycket, ibland ingenting.

Snarkar du?
Nope. Eller?

Stjärntecken?
Vattuman.

Äckligaste insekten?
Småkryp av alla de slag fast långbenta saker är nog värst. Fast sånna med jättemånga ben är också äckliga. Usch! DÖDA!

Stökigt el välstädat?
Mer åt det välstädade hållet, men det behöver inte vara pedantiskt och klinist rent. :P

Längtar du mest efter just nu?

FREDAG!!!
Kommentarer
Postat av: Fidde

"Favoritlåt just nu?
Om du lämnade mig nu (Winnerbäck) och With every heartbeat (Robyn)."
Ja du vet ju var jag står vad gäller Winnerbäck, men Robyns nya är bra :) (ja även originalet :P )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback