Två nya låtar

Satte på P3 i morse (vilket jag inte brukar göra) när jag vaknat, men idag var det nog meningen att jag skulle göra det för ur högtalarna kommer Winnerbäcks nya singel, Om du lämnade mig nu. En ballad tillsammans med Miss Li. Hur bra som helst! Den släpps till butikerna nästa vecka, den 22 augusti. Ser verkligen fram emot hans nya album, Daugava, som släpps den 26 september och för att inte tala om konserten den 6:e december. LÄNGTAR!

Igår hörde jag även Backstreet Boys nya låt, Inconsolable. En rätt okej ballad, men den ligger inte i toppskiktet. Tror jag måste lyssna på den fler gånger för att bestämma mig helt för vad jag tycker om den.
 
Kommentarer
Postat av: Fidde

Winnerbäck, BSB, huvva... tur jag inte lyssnade på P3 just då :P (som i övrigt är en riktigt bra kanal)
Hoppas musikproducenten får kicken efter detta snedsteg ;) hha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback