Under 18?

Det blev en trevlig kväll nere vid sjön. Mycket folk som letade sig ut nu när solen tittade fram. :) Men jag tyckte det blev lite långrandigt. Det pratades lite för mycket, vilket gjorde det lite småsegt, men men. Bäst, enligt mig, var iaf Plura och Ola.

"Do you feel, like I feel, NAAAAAAAATAAAAAAAAALIEEEEEEE, NAAAAAAAATAAAAAAAAALIEEEEEEE?"


Riktigt bra live faktiskt. :D

Cilla och Totte var roliga. :) Buktalare är ju grymma!

Det värsta med kvällen var nästan det som hände när vi skulle betala och gå in. Jag lämnar fram min hundralapp, som det kostade, till snubben vid grinden. En sekund efteråt frågar han om jag är under 18. UNDER 18!!! Hallå eller!!!! Jag bara: "Öhh, nä..." och gick.

Aja, här komemr lite bilder från kvällen. Ursäkta bildkvalitén, men scenen stod lite för långt bort för att kameran skulle gilla det. :P Jag däremot såg hur bra som helst annars. :)
image45
Kommentarer
Postat av: Victoria

ääsch :P se de där som under 18 som en komplimang kanske :) juförsej 23 är ju inte direkt gammalt :P men ändå :) kul att det var en trevlig kväll :)

Postat av: Fidde

Äh! Ola kan ju dra nåt gammalt över sig! :P
Men varför har du inte skrivit nåt nytt inlägg idag? Brukar ju alltid finnas nåt att läsa när jag kommer hem på lunchen annars :P Fixa!!! :D
kram

2007-08-07 @ 13:58:03
URL: http://fiddejoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback