Fredag

Ikväll kommer älsklingen hit. Ska bli skönt att ha honom hos mig igen. Sen på tisdag hänger jag med honom ner till Lund och stannar där i en vecka. :)

Idag ska jag ta mig ner till stan en vända. Måste in på banken och lösa ut min lön som av nån anledning inte sattes in på mitt konto. Ska även försöka hitta ett guldigt, lite längre halsband som passar till mina nya örhängen.

Hm, ja det är väl väl vad dagen bjuder på.

Igår kväll åkte farfar ambulans in till sjukhuset i Borås. Han hade så ont i foten/benet så de trodde att det var en propp, men det visade sig vara gikt. Ska inte vara nån större fara med honom nu om jag fattat allt rätt så jag hoppas han får komma hem snart.
Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst är det så. Ha en riktigt skön dag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback