Världens största julklapp

Jag är så sjukt nyfiken. Bakom mig står världens största julklapp och den är till mig. :D Sen vet jag ju inte om själva grejen i är så stor, men det gör inget. Bara synen av det stora omslaget gör mig alldels uppprymd. ;) Hade batteriet i kameran inte dött så hade ni fått se en bild nu, men den kommer senare istället. Det skumma är att T. säger att jag önskat mig det här. En hel del dessutom. Men jag kan inte för mitt liv komma på vad jag har önskat mig som är stort och lite tungt i ena änden. Sen har han inte tänkt på att jag måste få med mig det på bussen hem. Kan bli spännande det här. ;)

Kan det inte bli kväll nu så jag får öppna det?! ;D

Jag är som ett barn på nytt. *skratt*
Kommentarer
Postat av: Fidde

Hörru, du som spela piano, här har du en låt du måste lära dig :P

http://www.youtube.com/watch?v=xPSARpQ-Eh4


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback